per ardua ad astra

Just another WordPress.com weblog

Fra pc-doktor til telenor.

Pc-doktoren sa at Pc-n  var ok, og at vanskelighetene med nett-tilgang kunne være telenors ansvar.

Så, etter fire uker «vent» hos Pc-doktoren,  må jeg stille meg i køen hos telenor.

Jeg kommer inn på nettet av og til, jeg får opp internettsider av og til, men for det meste fungerer det slik:

Jeg ber om å få opp en side og pc-n svarer med » Server not found», «Problem loading page», «Error…»   eller lignende .

Dette er grunnen til ugjevn deltakelse i bloggverdenen for tiden.

Ha en fortsatt god sommer.

juli 31, 2010 - Posted by | Uncategorized

2 kommentarer »

  1. Så kjedelig! Håper Telenor løser problemet raskt.

    Kommentar av Heidi | august 1, 2010 | Svar

  2. God sommer, og lykke til med Tullenor.

    Kommentar av Sjeldnere enn sorte svaner | august 1, 2010 | Svar


Legg igjen en kommentar

